duminică, 2 octombrie 2011

Eat, Pray, Love

Initial a fost cartea si apoi filmul cu Giulia Roberts. Anul trecut cand eram in concediu, o prietena, Laura, citea cartea. Din ce mi-a zis era cam plictisitoare. Dupa carte, inevitabil a aparut si filmul, despre care am auzit ca ar fi cam plictisitor si el.
Prin revistele de fashion pentru femei care mai de care zana mioritica se viseaza in India, in locul tipei din film. In plus unele si-au petrecut si vacantele acolo. Nu pot zice ca deodata m-am indragostit de India. Nici o sansa! Un fost coleg, Alex, a stat pe acolo vreo 2 luni cu serviciul si mi-a aratat poze si mi-a povestit ce inseamna India. Cred ca concluzia lui a fost "Daca crezi ca e naspa si saracie  in Romania, du-te in India".
Si totusi, la cata reclama s-a facut, mi-am zis ca mai bine sa ma uit la film. Asa ca ieri incep sa il caut pe net si sa ma uit. La jumatatea lui am cedat nervos. Imi venea sa fac ca prietena mea, Cristina ("mai e mult?"). Se intampla ceva in filmul asta? Cand ajunge in India?
Plictisitor si plictisitor. Daca cineva imi zice ca ultima parte a lui e intersanta, poate fac un efort sa il vad.
Am inceput sa ma uit la Strumfii. Hm...avea farmec cand eram copil, nu acum. Asa ca nici pe asta nu l-am vazut pana la sfarsit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu