sâmbătă, 8 octombrie 2011

AMANTA

O alta seara, in drum spre casa, in 226. Stiu, veti spune ca iubesc RATB-ul. Sunt la Academie, pe deal, astept sa ajung acasa. Ma uit in jur, e cam aglomerat, sunt nerabdatoare sa ajung acasa, putin obosita. In spatele meu un tip se tine de bara si are in mana si telefonul. Poarta ochelari, e de statura mea, pare un fel de soarece de biblioteca. Vad ca telefonul lui e pus pe apelare. Imi atrage atentia numele apelat, "AMANTA".
Instinctiv imi vine sa zambesc. Asta nu poate insemna decat ca tipului nu ii verifica nimeni telefonul. Are un mod foarte clar de a face clasifiricarile: mama, iubita, prietena,sotia, amanta. Ordinea preferintelor nu e asta.
Pana am coborat eu, amanta nu ii raspunsese la telefon. C'est la vie!
Enjoy the music!
Les amants d'un jour - Edit Piaf

Un comentariu: