marți, 28 septembrie 2010

Un an in plus...dar cine numara?


Un an in plus...hm e timpul pentru un bilant. Cand eram prin liceu imi imaginam ca pe la 29 o sa fiu casatorita si cu copii, o sa fiu un adult care a uitat de copilarii, ca nu o sa mai merg la scoala si nu o sa mai invat, viata o sa fie lina, o sa fiu facuta permanent si o sa port fuste lungi (asa era moda cand visam eu), etc...
Ehe...nimic din ce imi imaginam nu e in prezent. Poate e mai bine asa. Uneori visezi la ceva iar viata iti ofera mult mai multe lucruri frumoase. De ce sa o refuzi?
Cum a fost ziua?
- A plouat toata ziua si a fost intunecat
- Am primit telefoane de la prieteni. Fratele meu mi-a cantat La multi ani la telefon. Hm...bine ca nu a cantat Treceti batalioane romane Carpatii...o melodie cu care ma tot trezea intr-una din vacante.
- Am avut multa treaba la serviciu. Cine ma cunoaste stie ca am parte de multa munca in general. Apropo de asta, mama mi-a povestit ca inainte cu o zi de nasterea mea a fost la cules la vie si era o vreme superba. Hm...de munca am parte tot timpul, vinul rosu imi place, deci ceva repercursiuni tot sunt.
- In plus ieri aveam programata si o sedinta la scoala de soferi...uitasem in ce data e cand am facut programarea. Bine ca a reporgramat-o instructorul.
- Seara s-a terminat la o narghilea si un pahar de vin rosu
Da ...tre sa fac si un bilant.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu