miercuri, 15 septembrie 2010

Orange film

M-am gandit ca in ultimul timp sunt cam "carcotasa" si observ toate lucrurile negative din jur. I n plus cand analizez si perspectivele, lucrurile nu sunt si nu vor fi roz. Dar, am zis ca in seara asta sa scriu despre ceva banal si relaxant.
Cred ca stiti, orange film e miercuri si ai 2 bilete la pret de unul. La un moment ajungi sa vezi o gramada de filme proaste pe principiul ca oricum pretul e redus. Intrebarea urmatoare care ti-o pui e daca se merita sa iti pierzi timpul cu asa ceva.
Pe acest principiu am ajuns sa vad Inception. Vazusem reclama si drept sa zic nu ma incanta. Insa o prietena a insistat sa mergem sa il vedem si asa am ajuns la acest film cu Leonardo Di Caprio.
Cred ca nu am vazut un film mai lung si mai plictisitor ca acesta. Ideea filmului e ca cineva e capabil sa fure informatii din mintea celor care dorm. Filmul prezinta cateva principii ca sa dea relevanta ideii de furt al informatiilor in somn. La un moment dat actiunea se petrece in niste vise care se desfasoara in planuri paralele ( sau unul in altul) si tot astepti sa se termine. In final afli ca toata actiunea s-ar fi desfasurat in visele personajelor si abia in secventele de la sfarsit revin la realitate. Realitate care si ea e pusa sub semnul intrebarii. Multa actiune, cateva efecte speciale, jocul actorilor bun....dar mori de plictiseala pana se termina.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu