luni, 6 septembrie 2010

Pasa proasta..veste buna

Hm...nu stiu ce am, dar de cand m-am intors din concediu sunt intr-o pasa cam proasta. Azi a fost si mai rau. Eh de fapt stiu ce e...dar caut solutii...si am sa le gasesc.
Vestea buna a venit de la o prietena pe care am convins-o sa isi schimbe serviciul. Era profesoara de romana, salariul i s-a redus cu 25% iar perspectivele erau "luminoase". Acum s-a angajat pe ceva legat de proiecte europene, salariul e mai mult de dublu si in plus exista posibilitatea de dezvoltare profesionala...Cand o sa am mai multe detalii am sa revin cu o postare noua, evident daca o sa imi dea acordul pentru mai multe detalii.
Acum analizand la rece: Care sunt perspectivele pentru viitor, in conditiile in care ilustrii nostri conducatori se gandesc deja la un nou imprumut? Chiar credeti ca salariile vor reveni la anul la valorile lor de acum cateva luni? !!!
Ati jucat vreodata Monopoly? Eu stiam clar ca in momemntul in care imi pierd cele mai valoroase proprietati cu care faceam multi bani, puteam sa imi iau adio de la joc. Acum aplicand la situatia din Romania...Daca nu ai fabrici, industrie...sa faci productie si sa castigi bani de unde preconizezi ca vei putea sa iti acoperi cheltuielile, sa faci investitii, etc.?
Imprumuti ca sa platesti salarii!!! In cate generatii se va plati datoria? Inteleg chestia cu imprumutul..exact asa ar face un om simplu, fara prea multa carte care si-ar lua un imprumut sa isi cumpere nu stiu ce chestie...dar nu ca sa faca o investitie. Statul (cei care ne conduc) face la fel...imprumuta bani, dar nu se vede ca ar gandi si in perspectiva sau ca ar lua masuri pentru a imbunatati situatia economica.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu