marți, 5 iulie 2011

Urmeaza statia Focsani...

Ieri eram in acceleratul de Bacau, in drum spre Bucuresti. Nu eram in cea mai buna stare de sanatate. Dupa ce ma urc in tren, cu niste emotii...aveam loc la vagonul 21 si stiam ca trenul asta in viata lui nu a avut mai mult de 5 vagoane. Hm "sper sa fie ok". De ce emotii? Pai la trenurile noastre ori nu se deschide o usa exact cand vrei sa cobori, wc-urile sunt mai tot timpul mizerabile, ori nu functioneaza aerul conditionat si nu se deschide nici un geam si afara sunt si 35 de grade(acum cateva saptamani venind de la Sinaia), numai zic de mersul pe timp de noapte cand nu stii exact cand urmeaza statia ta si trenul mai are si intarziere, peron prea jos sau lipsa, ...numai evenimente placute.
Sa revin...trenul de ieri. Era in vagon o banda ca la metrou pe care era scris trenul. Nimic nou sub soare! Vazusem si la trenurile rapid si ma intrebam cat de greu ar fi sa scrii care e statia urmatoare.La ce imi foloseste sa imi scrii numarul trenului?!!! Eh minune mare, dupa ce am plecat din Marasesti, pe banda respectiva scria "Urmeaza statia Focsani". "Multam Doamne, uite ca se poate!"
Apropo: Se pot cumpara bilete de tren online. Week-end-ul asta am experimentat. Platesti cu cardul, printezi biletul si gata.
I-m promis mamei mele ca ii arat cum se face. De fapt i-am zis ca ii fac si cont pe facebook. Trebuie sa ma tin de promisiune.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu