duminică, 31 iulie 2011

Florin Piersic si chinezii

Daca zic Florin Piesic imi vine in minte un om care povesteste mult...ai putea sta o zi intreaga fara sa te plictisesti. Imi aminteste de Margelatul...vazut din cauza lu' frate-miu. In majoritatea filmelor vezi un tip fain pe un cal, luptand sa apere diversele interese ale tarii, haiduc, etc. Cam asta e imaginea lui in mintea mea. Recunosc, nu sunt o fana. Nu stiu cum sa zic, dar are ceva romanesc in el. Mi se pare imaginea romanului tipic.
Ei si cu imaginea asta in minte azi observ o reclama la intrarea in Bucuresti. Florin Piersic ne asteapta la deschiderea cartierului China town. Hm?!! Margelatul, haiduc, chinezi? Ceva nu se leaga!

Oricum deschiderea a fost pe 19 iulie cica, iar cei de la ziarul financiarul au reactionat si ei.
http://www.financiarul.ro/2011/07/19/ce-te-mai-mira-cand-florin-piersic-face-reclama-la-china-town/

In concluzie pentru mine lucrurile nu se leaga. Imi imaginez ca altfel ar trebui sa evolueze cariera unui artist. Mai degraba l-as vedea facand reclama la diverse zone turistice, decat la un oras chinezesc.
Suntem oameni si pentru a trai avem nevoie de bani, deci...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu