marți, 26 iulie 2011

E greu?

A mai trecut o zi si dupa serviciu ma indrept spre Universitate. Merg la librarie si mintea mea e libera. Privesc ce e in jurul meu fara sa ma gandesc la nimic. Mi-am propus 1 ora de respiro fara sa analizez nimic. Nu ma mai intereseaza ca x, y, z lucruri se pot face mai bine.... Nu m-a tinut mult! De ce?
Mergand, am impresia ca vad o maimuta pe jos. Instantaneu intorc capul si vad un boschetar, descaltat si murdar. Era asezat pe jos, se legana exact ca o maimuta...cred ca era si beat. Oare o fi fost vreodata un om normal? Ce l-o fi determinat sa "cada" in halul asta?
Azi am terminat cartea lui Djuvara. M-au impresionat povestile din vremea razboiului. Comparand trairile eroului in timpul razboiului cu boschetarul vazut azi, ma gandesc ca fiecare om are doza lui de curaj. Lupti si la un moment dat cedezi si nimic nu mai conteaza. Cine se lupta cu diverse boli cred ca intelege mai bine.
Dar si odata cazut, cat de greu e sa revii la normalitate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu