duminică, 17 iulie 2011

Blondie cu sandalute

Cand o tipa greseste ceva si mai e si blonda, nimeni nu mai critica doar spune..."e blonda"!. Adica nu poti sa ii ceri prea multe. Nu sunt de acord, dar e o conceptie creata ca multe altele, in ultimul timp.
Ce urmeaza sa va spun e ca rezultat al neatentiei si nu a faptului ca m-am facut blonda.
Let's start. Pe la sfarsitul lui iunie, intr-o sambata ajung la Deichman in AFI.  Ma uit dupa o pereche de sandalute. In general au niste modele cam urate, deci nici o sansa sa iti sara ceva in ochi...tre sa cauti cu atentie. Gasesc o sandaluta crem, probez stangul, imi vine...Super...am gasit. E numai buna pentru serviciu, pare comoda. Acum caut cutia cu numarul meu. Gasesc si cutia, era cealalta sandaluta, numarul 37. Buuun! O iau, pun si sandaluta probata, ma duc la casa, platesc si plec. 
Nu stau prea mult prin magazine sa probez.
Acum cateva zile, intr-o dimineata imi zic sa ma incalt cu sandalutele cumparate. Le scot frumos, incalt stangul si cand sa ma incalt si cu dreptul imi dau seama ca sandaluta era tot pentru stangul. "Oh nu! Am luat 2 sandulete pentru stangul. Maaama ce ametita am fost!"
Dezamagita si suparata...cu greu imi gasesc incaltaminte care sa nu ma bata, sa nu se rupa la a 2 purtare sau care sa fie comoda. Ajung la serviciu si ii povestesc Nadiei, colega mea. Dupa rasetele de rigoare...ma sfatuieste sa ma duc inapoi cu ele la magazin. Va dati seama ca nu am pastrat bonul.
Joi seara ma duc cu ele, ii explic domnisoarei de la casa ce s-a intamplat. O intreb daca nu a gasit 2 sandalute pentru piciorul drept , exact ca modelul meu. Aceasta ma intreaba in ce data le-am luat ca altfel nu ma poate ajuta. Ii povestesc ca am platit cu cardul si ca sistemul ei ar trebuie sa poata verifica asta. Nu si nu, spuneti-mi data. Il sun pe frate-miu, care dupa ce asculta toata povestea ma trimite la bancomat sa imi scot un extras.
 Scot extrasul de la bancomat (slava domnului ca ING-ul e la 3 minute de AFI), il arat domnisoarei. Aceasta . draguta, imi aduce o pereche de sandalute (stanga si dreapta) si imi ureaza o zi buna.

 Ufff! Ce bine! Deja ma imaginam ca tre sa mai cumpar 2 sandalute pentru piciorul drept.

Azi in magazin, la cumparaturi cu o prietena. Probeaza niste papuci si vad ca se uita cu atentie la ei. Ce faci, tu? "Pai ma uit sa fie si stangu si dreptul, sa nu patesc ca tine.!"
:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu