sâmbătă, 16 iulie 2011

Prieteni putini si buni

Aproape zilnic intru pe Facebook sa vad ce au mai facut cunostintele mele. Lista mea de prieteni e de peste 100 de persoane. ( nu e o lauda). Am dat add doar la persoanele pe care le cunosc pe principiul ca daca vreau sa fac share la ceva atunci aleg sa il fac celor pe care ii cunosc....cred ca mi-au mai scapat cateva.
Ce m-a apucat sa vorbesc despre prieteni si numarul lor? Mi-a ramas in minte un comentariu si ultimele zile mi-au demonstrat cata dreptate are persoana care a scris acest lucru.   Pe facebook citeam acum cateva zile "Imi plac prietenii putini si buni".
Stiu persoane care incearca cu disperare sa aiba cat mai multi prieteni...un pic obsedati de ideea de socializare, altii au mai putini si cu unii din ei se inteleg mai bine cu altii mai putin. Unii nu au de loc, iar altii au cativa prieteni,dar, putini si buni. 
Ajung direct la ultimul caz cand un prieten inseamna ca intr-adevar e o persoana pe care te poti baza si care nu iti inseala asteptarile. In acelasi timp si tu esti dispus sa ii raspunzi cu aceeasi masura si sa il ajuti la greu. Imparti si bune si rele. Uneori te implici mai mult si iti ajuti prietenul. Cel putin asta inteleg eu.
Pe de alta parte poti cunoaste persoane pe care le consideri prieteni si timpul iti demonstreaza ca te-ai inselat. Exact ca intr-o relatie sau o casnicie. Ce sa spun decat : asta e?! 
Am vazut situatii cand asa zisii prieteni si prietene au dat dovada de un comportament de toata jena.
Hm... Stii? Cand observi asa ceva nu poti sa te duci si sa il tragi de maneca pe om si sa spui "mai, te cam inseli. Persoana asta care tu o crezi prieten/a  nu e ceea ce pare." Desi cred, ca fiind foarte diplomat, ai putea sa le spui doar celor pe care ii consideri prieteni.
Viata e surprinzatoare si ajungi sa te intelegi foarte bine exact cu persoane la care nu te asteptai (straini, simple cunostinte, persoane care iti par reci sau ciudate, persoane mult mai in varsta sau chiar mult mai tinere ca tine, persoane care nu trambiteaza ca iti sunt prieteni dar care atunci cand ai nevoie sunt langa tine si la randul tau esti langa ei, etc.)
Va doresc prieteni de calitate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu