marți, 5 aprilie 2011

TV...Oana, Columbeanu, Mateut, etc...

Dupa cum stiti cred ca ati citit in ziare si ati vazut si la Tv stirile despre cele 3 personaje: Zavoranu, Columbeanu, Mateut. Pana la o limita chiar am inteles , pe bune. Sunt personaje publice iar faptul ca ziarele si emisiunile de cancan le prezinta e de inteles. Chiar daca nu au nimic de zis si nu ne intereseaza.
Ieri butonam televizorul in speranta ca as putea vedea ceva in afara acestor personaje. Nici o sansa! Pana si la stirile prezentate de Esca am vazut acelasi lucru. Ce naiba!
La un moment vedeam cum e o adevarata intrecere intre televiziuni ca sa aduca personajele cheie din aceste scandaluri. Am parasit tv-ul si m-am apucat de citit o carte. Pana la Business day mai era.
Hello! Anybody there! Bun simt?! Se poate o emisiune care sa nu ne transmita sentimentul de mocirla si gunoi?!
Mai nou am aflat ca bunica mea s-a mutat in bucataria de vara, " ca sa poata iesi mai repede din casa in cazul in care vine cutremurul cel mare, asa zice la tv".
Ce sa mai zic!? Dar cine ne obliga sa ne educam cu tv-ul? ...Nimeni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu