miercuri, 13 aprilie 2011

I love....

Nu se intampla des, nu exista o anumita frecventa, insa in viata mea apar oameni deosebiti, vad lucruri frumoase, vizitez locuri interesante, citesc o carte buna, primesc sfaturi bune, am discutii pentru suflet cu cei dragi, etc...clipe minunate.

Poate ce vedem in jur ne intristeaza, insa mi se pare ok sa imparti ce e frumos. My opinion.

Prin toamna am mers la un curs de franceza. Acolo am cunoscut-o pe Ioana. Prima ei aparitie m-a facut sa zic: Oau! Frumos stil! Tinand cont ca timpul imi cam lipseste, iar din blugi ies cam rar, mi-am zis ca trebuie apreciata orice persoana care vrea sa fie originala si sa construiasca ceva frumos.

Pe Ioana o puteti vedea in noul nr al revistei Tabu si puteti afla mai multe detalii despre ea. Oricum are niste poze super pe facebook.

Atasez link-ul cu blog-ul ei.http://www.fashezine.com/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu