vineri, 22 aprilie 2011

De Paste...

Cand eram mai mica traiam altfel aceste sarbatori. Luam drept adevar ce spuneau cei din jur. Cu timpul am inceput sa imi pun intrebari si sa gasesc raspunsuri. Mi se pare ca lumea traieste intr-o mare iluzie daca crede ca creatorul universului si-ar fi trimis fiul pe Pamant sa izbaveasca (sau oricare ar fi scopul) niste oameni primitivi, inculti, nespalati, needucati, etc. Sunt metode mult mai bune si mai eficiente de a ajuta oamenii. (parerea mea). Si cine zice ca suntem singuri in Univers?

Imi amintesc de orele de bilogie, chimie, fizica unde ni se explicau diversele sisteme complexe. In paralel ascultam teoriile de 2 lei de la religie. Ceva nu se lega. Mai bine studiam Istoria religiilor, decat ceva ce pare a fi istoria poporului evreu.

Doar iluzii... Asa ne amagim si noi cand zice Boc ca am iesit din criza, pardon , nici n-am fost.

Nu pot explica de ce omul alege sa creada in diverse iluzii. Probabil avem nevoie de ceva, de care sa ne agatam, sa ne amagim ca dupa realitatea, uneori urata, urmeaza ceva mai bun!

Va recomand Biblia hazlie de Leo Taxil. Stiu ca a scris si La vie de Jesus, insa nu am gasit cartea, inca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu