miercuri, 30 martie 2011

Ma mut la mama...


Nu am planificat nici o actiune de genul acesta. Ma mut la mama e titlul unei piese de teatru pe care am vazut-o in seara aceasta la Teatrul Mic. Din cate am inteles, actorii fac parte dintr-o trupa de teatru independenta, ceea ce inseamna ca piesa aceasta se va juca la diverse teatre. Trebuie vazuta!

Pe scurt, 2 frati de 30 si ceva de ani se hotarasc sa se mute la mama pentru ca au fost parasiti de consoarte. Numai ca si mama tocmai si-a gasit un iubit,....student.

O piesa amuzanta, plina de glume, parca in Adriana Trandafir auzim vorbele atat de cunoscute ale mamelor sau bunicelor.("nu va mai certati mai!" , "da muzica mai incet!", "nu mai tipati ca ne aud vecinii!", etc). Cearta dintre frati si glumele....hm...nu pot sa va descriu farmecul lor, daca nu ati beneficiat de un frate(eu da) sau o sora. Au fost destule faze prin care am trecut si eu cu fratele meu. ("il iubesti mai mult pe el", "faci tu pentru ca tu esti mai mare", nu e corect", "eu am dreptul ca sunt mai mic","iarta-ma", "fraiere" etc). Mi-a adus aminte de copilarie.



PS! Dear brother, daca te-am "necajit" cand erai mic.....iarta-ma! :)

Un comentariu:

  1. zzzzzuper!!!
    Suna tare bine. Stiu ce inseamna sa ai un frate mai mic.
    Pacat ca Galatiul e atat de departe de capitala.
    Va imbratisez

    RăspundețiȘtergere