joi, 28 aprilie 2011

Moartea unui...

In seara asta am fost la "Moartea unui comis voiajor" la teatrul Bulandra. Jocul actorilor a fost exceptional. La sfarsit mi-am folosit servetelele din dotare.

E o piesa care da de gandit, cu atat mai mult cu cat emotiile transmise sunt puternice. Parinti care isi imagineaza un viitor pentru copiii lor, copii care nu se ridica la nivelul asteptarilor si nu isi gasesc drumul in viata, relatii de familie, adevarul spus sau nu, protejarea celor dragi, lupta intre propriile vise si asteptarile parintilor, vise, etc...piesa e un amalgam de emotii.

Victor Rebengiuc a jucat exceptional. Parca i-am revazut pe bunicii mei, incrancenati sa indeplineasca ceea ce si-au inchipuit ei ca e viata si cum ar trebui sa arate viitorul copiilor. Neputinta, neintelegerea, etc...mi-au amintit de bunicul meu care nu putea intelege cum de fiul lui (tata) a murit inaintea lui.

Va recomand piesa...cum am mai spus ...jocul este exceptional.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu