miercuri, 27 aprilie 2011

Am luat...

"Am luat lumina de la manastirea x, flori de la biserica y",...etc. Cam asta citesc zilele astea. Fiecare se lauda cu ce a facut in noaptea de inviere. Daca as fi citit doar 1 sau 2 articole ar fi o chestie, dar vad ca din ce in mai multi ziaristi si vedete tin neaparat sa ne zica ce au facut atunci. E ca si cum ar zice mi-am luat blugi de la D&G, camasa de la H&M...Nu e asa ca sunt ca voi? Nu e asa ca fac parte din societate? Nu e asa ca sunt cineva? Ce credincios (oasa) sunt!( Nu conteaza ca in realitate se comporta ca o jigodie....pst...pst a fost la biserica in noaptea de inviere! Oau! Sunt atat de impresionata!)

"Am stat toata invierea, pana la 4". Oau ce efort!!!

"Am tinut tot postul Pastelui, iar Vineri am tinut post negru" - De ce imi zici mie de o chestie care e intre tine si Dumnezeu?

Unele lucruri au inceput sa sfideze bunul simt, dar tinand cont ca unii ar fi in stare sa te omoare pentru ca nu crezi in Dumnezeul lor....nu ma mai surprinde nimic.



Un comentariu:

  1. Apropro de ceea ce am scris aici, azi am primit un email interesant. Sunt niste vorbe frumoase.

    Atasez link-ul.
    http://cated.webs.com/acumstiu.html

    RăspundețiȘtergere