luni, 11 aprilie 2011

Fara tv, fara laptop, fara semnal si net

Abia m-am intors dintr-o saptamana de concediu. Cum ati ghicit a fost o saptamana cu treaba si cam stresanta, totusi in week-end am evadat la bunici, am vizitat locurile copilariei. Satul este intr-o vale deci adio semnal telefon sau net. Laptop-ul nu l-am mai luat ca nu avea rost sa il car dupa mine. Mi-am zis ca o sa ma uit poate la tv deoarece in sat au cablu. Televizorul bunicii mele se stricase cu o zi in urma, astfel 2 zile le-am petrecut fara contact cu lumea dezlantuita.

A fost o ocazie buna de a asculta amintirile bunicilor, de a afla lucrurile care nu le stiam despre tata, etc. Aveam impresia ca noi traim vremuri grele, insa nu cred ca se poate compara cu razboiul, comunismul, foametea, etc. Nu zic ca acum o ducem pe roze. Poate chiar e adevarat ca nu invatam nimic din istorie si repetam aceleasi greseli.

Din ce in ce mai des, in graba aceasta nebuna de a face x lucru nu mai avem timp sa vorbim cu cei dragi. Uneori ma intreb daca nu cumva ma insel si mi se intampla doar mie.

Am asteptat concediul ca sa vorbesc la telefon cu cateva prietene. Unde alerg? De ce nu imi fac mai des timp?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu