sâmbătă, 29 ianuarie 2011

"Nu ne-am nascut in locul potrivit"...?!

Poate imi scapa ceva, dar s-a nascut unde trebuie. Nu aud nimic de faptul ca trebuie sa gandesti, sa muncesti, sa inveti, sa construiesti, etc...doar ca nu ne-am nascut unde trebuie, atat inteleg din melodia asta. Dar poate ca ne-am nascut unde trebuie ca sa facem locul asta mai bun. Ok, nu ma luati la misto! Fiecare e liber sa ramana sau sa plece, insa melodia asta seamana cu niste vorbe care le tot aud" Romania, tara de c...". Romania suntem noi, deci si noi suntem de c....?!!!! Eu nu ma simt asa.
De cate ori ajung acasa si vad Mausoleul de la Marasesti imi amintesc ca aici au murit mii de oameni. Cu siguranta si cei morti aici au gandit ca nu s-au nascut la momentul potrivit, numai ca perspectivele noastre sunt mult mai bune decat au fost ale lor. http://www.vrancea.com.ro/Muzeul-Vrancei/Mausoleul_Marasesti.html

Un comentariu:

  1. Tot eu...
    Azi am fost intrebata daca as fi luptat in razboiul ala in care multi si-au pierdut viata la Marasesti. Raspunsul a fost ca da. Imi imaginez ca disperarea ar fi fost la maxim si ar fi trebuit sa imi apar casa, tara, etc. NU am fost bombardati, dar cred ca dupa 89 am pierdut din punct de vedere economic. Azi orasul meu arata acest lucru. E o fabrica chimica care arata ca dupa bombardamente, iar fabrica de sticla a fost complet distrusa si locul curatat. Doar cine cunoaste orasul stie ca acolo a fost asa ceva. Vad Mausoleul si imi zic ca multi au luptat eroic ca pe acolo sa nu se treaca. De cealalta parte a drumului european e orasul, care arata ca am pierdut. Sentimentele? Ce ne lipseste? De ce ne miscam ca si cum am fi in nisip miscator? Cam asta simt cand ajung acasa. In Bucuresti? Viata e agitata,iti gasesti serviciu,nu vezi ce se intampla in celelalte parti ale tarii.

    RăspundețiȘtergere