marți, 18 ianuarie 2011

"Mi-am luat si eu IPad, ca tot romanul"....

S-a intamplat ca in vacanta de iarna sa ajung acasa. De obicei cand vorbesc si povestesc cu mama, televizorul e deschis. La un moment apare Boc spunand ca a decis sa isi ia un IPad. De bun simt ar fi , ca in momentul in care impui taieri de salarii si alte masuri de austeritate sa nu arati ce lucruri scumpe ti-ai cumparat. Dupa cum am spus , trebuie bun simt. E ca si cum te-ai duce la cineva care abia traieste de azi pe maine si ii arati ce lucrui de firma ti-ai luat.
Amuzant a fost ca a folosit o expresie de genul " Mi-am luat si eu IPad, ca tot romanul"....
Care tot romanul?...mda...fiecare cu realitatea lui. Dar, stiti cum e? Daca nu cunosti toate datele problemei nu poti sa o rezolvi mereu. Iar cineva care ne conduce nu cunoaste realitatea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu