joi, 27 ianuarie 2011

Minte-ma!

Cam asta e traducerea serialului "Lie to me". Ideea e ca gesturile omului il pot trada pe acesta cand minte. Oricum puteti invata niste trucuri interesante, mai ales ca sunt exemplificate cu poze ale unor staruri si politicieni. http://www.youtube.com/watch?v=GVG5AwZph-s&feature=related
Daca as afirma ca nu ne place sa fim mintiti cred ca as gresi. Cu siguranta nu suportam mereu sa ni se spuna adevarul "'verde in fata", dar in acelasi timp suntem curiosi daca suntem mintiti. Unii fac o adevarata vanatoare din a afla cand sunt mintiti de cei apropiati ( mersul la psiholog cred ca ar da rezultate mai bune, my opinion). Ce face? Ce zice? Ma minte? E adevarat? Asta deja s-a transformat intr-o obsesie.
Pe altii nu prea ii intereseaza. Eh...fiecare cu viata lui, eu mai mint deci e normal sa mai fiu si mintit(a). Get real!
Nu as putea sa ii zic mamei mele ( e cea mai apropiata persoana, motiv pentru care o dau ca exemplu....Mama, sper sa nu te superi.) " Bluza aia a ta nu imi place, ai cheltuit degeaba banii pe ea." Si la asta as mai adauga si niste fite gen "eu stiu, eu pot , tu nu; ce fac eu e bine, ce faci tu e naspa mereu".
Buuuun! Acum putina imaginatie. Poate femeia a visat la ea, a economisit bani si in final si-a cumparat-o. Faptul ca nu imi place mie asta nu inseamna ca ce si-a luat nu e frumos. Calm, calm...lumea nu trebuie sa fie cum ai tu chef. Lasa-i si pe altii sa traiasca! De ce trebuie sa-i stric ocazia de a se bucura de ceva?!!
Faze de genul " eu spun mereu adevarul in fata" am mai auzit. Observand situatiile am realizat ca se foloseau de adevar doar cand doreau sa raneasca persoanele respective, altfel se comportau la fel ca orice om.
Dar sa las vorba, va invit sa il urmariti daca il gasiti pe net si astept comentarii la serial. Daca va place sau nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu