duminică, 23 ianuarie 2011

Ninge, ninge...

Azi a fost mai bine...hm asa zic, dar nici nu am iesit din casa.
Ieri? Ningea, batea vantul, era frig...nici un caine sa il dai afara nu merita. Totusi, imi propusesem sa ajung la sala si cum, uneori sau mai des, fac o adevarata obsesie din a imi indeplini obiectivul propus, m-am imbracat bine si am plecat. Incercam sa ma incurajez pe drum ca e mai bine sa merg pentru ca nu va fi prea aglomerat. Tae-bo? Hm... ok ultima oara mi-a fost rau de mi-au trebuit 3 ore sa imi revin dupa sedinta aia. Totusi obiectivul e obiectiv. Focus Camelia!
Ajung la sala, sala plina. Oho!!! Deci nu sunt singura care infrunta vremea urata. I'm alive. Totul a fost mult mai bine.
Dupa sala am fost la cumparaturi. A fost o plimbare care mi-a priit. Nu mersul la cumparaturi, ci mersul afara cand ningea. Pe drum am avut ocazia sa vad ce face obsesia modei din om. Apropo, oare in cizmele acelea de cauciuc, care sunt la moda, nu ingheti?
Pana la urma e iarna si ninge, ninge...!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu