sâmbătă, 5 februarie 2011

"Ti-ai uitat o bancnota..."


Sper sa nu radeti, dar mie mi s-a parut absolut normal ceea ce am facut.
Aseara, dupa o zi lunga, mi-am amintit ca trebuie sa trec pe la bancomat, in drumul meu spre casa. Intru la ING-ul de la Apaca si astept la coada, pentru ca unul din ATM-uri nu functiona. Cat timp scotea bani tipul din fata, in spatele meu deja se facuse coada. Termina tipul de scos bani si se da intr-o parte sa ii puna in portofel. Ma duc la ATM si vad ca in zona de unde iei banii era lipita o bancnota de un milion. Iau bancnota si i-o dau tipului spunand " Ti-ai uitat o bancnota". El imi multumeste si pleaca.
Cat am inceput sa scot eu bani deja incepusera rasetele in spatele meu. "Uite ti-ai uitat" o bancnota. Fiecare incepuse sa isi dea cu parerea ce ar fi facut in cazul meu. Unii spuneau ca ar fi dat banii, altii spuneau ca daca erau doar 10 RON atunci nu i-ar fi dat, dar totusi 100 RON sunt bani multi. Hm, daca atatea discutii a iscat o bancnota de 100 RON, imi inchipui ce reactii ar fi fost daca era vorba de o suma si mai mare de bani.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu