sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Lectia de prim ajutor

Am citit reclama la aceasta emisiune, "Lectia de prim ajutor" si vroiam sa o vad. Azi am fost cu ochii pe tv si am incercat sa tin minte cat mai multe detalii. E o emisiune numai buna de vazut cu toata familia...nu se stie niciodata cand vei avea nevoie de informatiile prezentate. Cred ca era si timpul pentru niste emisiuni educative...totusi 5 minute e cam putin, dar tinand cont ca informatia e condensata...merge.
Pentru mai multe detalii vedeti link-ul de mai jos. Curand vor pune si lectiile video on line.

P.S! Joi am avut o zi mai rea...si dupa ce "mi-am golit" stomacul la propriu, daca as fi stiu ca nu trebuie sa mananc grefa si sa beau ceai poate as fi evitat a doua "golire". Well...daca nu m-am informat!
Mi-am zis sa ma uit la emisiunea asta ca poate asa o sa gasesc raspunsuri la intrebarile: Ce faci cand te oparesti? Ce faci cand te tai? Ce faci cand cineva are stop cardiac? Ce faci cand cineva se sufoca?..etc
Intrebari la care toti ar trebui sa stim raspunsurile si sa le aplicam la nevoie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu