sâmbătă, 26 noiembrie 2011

10 ani





 Diverse obsesii ne incearca de-a lungul timpului. Unele sunt intretinute de cei din jur, altele de media, iar foarte putine sunt cele care sunt rezultatul vointei noastre.
Acum e cool sa te crizezi cand implinesti o anumita varsta. De obicei cand se apropie ziua de nastere e moment de reculegere, sau atunci cand te apropii de un prag de varsta: 20, 30, 40, etc.
 Te gandesti ce ai realizat, cat te-ai ingrasat, daca ti-au aparut riduri, daca stii sa faci ciorba, daca ai casa, cati copii ai facut, etc. (da stiu ca ma veti contrazice, deoarece realitatea difera de la om la om). Fiecare cu obsesiile ei/lui.
Pe 19 noiembrie a fost intalnirea de 10 ani de la terminarea liceului. Am reusit sa ne adunam vreo 9 fete, caci aproape 1 treime din clasa e in afara, iar cealalta treime era ocupata (copii mici, nou nascuti, etc)
Nu pot sa zic ca m-am stresat, doar ca la un moment inainte de intalnire mi-am revizuit ultimii 10 ani din viata. Eram curioasa ce au mai facut colegele mele, deoarece am tinut legatura doar cu cateva. Datorita Facebook-ului am vazut ce au mai facut, pe unde sunt, cati copii au, etc.
Am povestit amintirile din timpul liceului si ceea ce am facut fiecare in ultimii 10 ani. Am facut poze, iar Camelia a avut grija sa ne faca poze de Facebook la toate. A fost o seara superba. Ne-am minunat de cum aratam acum.
 Fiecare a incercat sa construiasca ceva de-a lungul timpului: studii, familie, casa, copii, etc. Ce mi-a fost clar a fost ca situatia din tara ne-a afectat pe toate intr-o mai mare sau mai mica masura: financiar, siguranta, incredere in viitor etc. La un moment se dadeau sfaturi de cum sa aplici pentru bursa, ce sa inveti pentru gradul 1,etc. 
Hm...10 ani...la terminarea liceului nu ma asteptam ca vor trece atat de repede anii acestia.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu