luni, 14 noiembrie 2011

Fericirea imi bate la usa

Dap...o zi fericita...asa scria pentru mine azi la horoscop...si l-am citit in mai multe reviste ca sa imi fac o idee. :) Nu citesc horoscopul, dar cu atat fericire prognozata am vrut sa vad despre ce e vb. Sau sa vad cat de fericita voi fi. Haideti sa vedeti ce inseamna fericirea:
Deci e o zi numai buna sa il gasesc pe Fat Frumos....hm ...ce noroc pe mine! Si tocmai azi! Si nici nu m-am machiat azi. La naiba cum mi se intampla, numai in zile de astea!:)
Ok, m-am lamurit cu Fat Frumos, altceva numai scrie. Citesc alt horoscop. Cica daca am visat sa am copii, azi o sa primesc o veste buna in legatura cu acest subiect. Ce?!!! :) Na, acum nu ma intelegeti prost. Am o varsta, ma gandesc si la copii...dar de aici pana la rezultatul final...oho...mai e ceva drum!
Alt horoscop. Azi e sansa sa imi gasesc un job nou sau o colaborare legata de serviciu, ca sa imi cresc veniturile. Hm..asta nu suna rau, cu colaborarea. 
 Sa perseverez in meseria mea ca cica mi-am ales-o bine, dar sa nu ma culc pe lauri !
Fericirea imi bate la usa...oh, dar nu ma lasa sa te opresc...intra, intra! E o zi magnifica la horoscop...ca sunt si de alea cand cica nici nu ar trebui sa ies din casa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu