vineri, 23 decembrie 2011

Sarbatori fericite


OBDO sau Our Big Day Out- a reusit sa faca zilele de decembrie mai frumoase pentru copii si batrani.
Sister organizeaza de Ziua Copilului si inainte de Craciun cate un eveniment pentru copiii de la diverse centre. Sunt copii care nu au familii sau pe care parintii nu-si permit sa ii creasca acasa. Astfel pentru Craciunul acesta au fost dedicate 2 zile: 17 decembrie pentru copii si 18 decembrie a fost destinata batranilor.
Eu am participat la cea destinata copiilor, pe 17 decembrie, la Balonul copiilor din Herastrau. Balonul a fost plin cu jucarii, tobogane imense, castele si tot felul de instalatii care formeaza un adevarat loc de distractie pentru cei mici. Peste tot au fost materiale pentru joaca: lipici, baloane, origami, felicitari, rame foto, margele, lanturi, picturi etc. Am participat la masa de creatie, craft. Impreuna cu copii de diverse varste am facut bratari, lantisoare, felicitari, tablouri, etc. Am lipit, am decupat, am desenat fluturasi cu copii, am pus margele pe ata, am facut poze,etc.
Ziua a inceput cu mutatul cadourilor din masini in balon. Cred ca au fost vreo 1500 de pachete date din mana in mana. La un moment incepuse sa ploua, insa nu nimeni nu s-a oprit din treaba.
Dupa mutarea cadourilor in balon, ne-am ales materialele de lucru (poza) si ne-am aranjat mesele pentru primirea copiilor. Au fost incantati de lipiciul cu sclipici, de bratarile facute din margele, de felicitarile realizate, de faptul cau au fost pictati pe fete, de jocuri, de invitati, de dulciuri, de cadouri, etc. La final a venit si Mos Craciun si a impartit daruri la toti copiii.
A fost o zi de sambata obositoare, dar superba. Asa a venit Mos Craciun , mai devreme, la acesti copii si am putut sa le facem o zi mai frumoasa.

Va doresc sarbatori frumoase!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu