duminică, 4 decembrie 2011

Muzeul Antipa


Am fost la acest muzeu acum cativa ani, la putin timp dupa mutarea mea in Bucuresti. Atunci mi se parea un muzeu ca oricare altul de pe la noi: miros statut, praf nesters de pe exponate, expunere proasta a obiectelor din muzeu, luminare urata, fara surse de informare, pereti infiltrati, etc. Imi dadeam seama ca exponatele au o anumita valoare dar fara background-ul de rigoare si o poveste in spate pareau lipsite de stralucire.
Of..ce ne face marketing-ul asta!
Anul acesta muzeul a fost renovat. Asteptam cu nerabdare deschiderea lui, insa datorita cozilor imense din fiecare week-end, abia azi mi-am facut curaj sa il vizitez. Am mai vrut prin octombrie sa il vad insa am renuntat si am mers la Muzeul Taranului.
Revenind la muzeu...m-am simtit ca un copil printre exponate...exact ca un documentar de pe Discovery, cand vrei sa vezi cat mai multe si nu vrei sa se mai termine. Si daca nu stiam ceva puteam sa verific la ecranele cu touch screen.
Harta cu ADN-ul si cea cu evolutia lumii mi-au placut cel mai mult. Sectorul dedicat pesterilor parea realist, chiar ma gandeam la Pestera Muierilor. De asemenea cel dedicat lui Grigore Antipa e iar interesant: cartile si biroul lui. Pot sa zic ca am trecut cu viteza prin sectorul destinat ganganiilor (gandaci, fluturi, etc), nefiind preferatele mele. 
Am regasit un muzeu cu tehnica moderna, cu exponate puse bine in valoare, curat si proaspat aranjat, cu filmulete, harti si touch screen-uri pentru informare.
Proportia de adulti versus copii a fost fifty-fifty. 
La parter au si un mic magazinas de unde puteti cumpara diverse articole cu muzeul Antipa: cani, tricouri, planse de desenat pt copii, insigne, cercei cu gandaci inauntru (pe bune), brelocuri, etc.
Muzeul e o varianta buna de a petrece o dupa amiaza de week-end.
Am sa revin deoarece as vrea sa il vizitez ascultand si un audio-book.

PS: Poate pozele celor de la gandul va vor convinge sa vizitati muzeul. Primele-imagini-din-interiorul-muzeului-antipa-video-si-galerie-foto-spectaculoase

Un comentariu:

  1. Asa este! E super tare muzeul. Eu am stat 3 ore prin el si la fel ma gandeam sa revin pentru a asculta pe audio-book.

    RăspundețiȘtergere