luni, 26 decembrie 2011

Craciun


Mai e o zi si trece si Craciunul. Zapada ne-a ocolit anul acesta.(cel putin unde am fost eu). A fost un Craciun soft...adica mancare in cantitati rezonabile, fara alergatura pe la rude, stat acasa cu cei dragi, deschis cadouri inainte de Craciun, liniste, vorbit mult la telefon, citit, uitat la filme siropoase, primit vizite, etc. Cum in povesti totul tine 3 zile si 3 nopti, asa e si cu Craciunul. Si iata-ma in cea de a 2 zi pregatindu-ma pentru serviciu.
Nu va inchipuiti ca fost ca in filmele americane: "zapada", "munti de cadouri", "spiritul craciunului", Mos Craciun facandu-si prezenta(stau la bloc si nu am horn), etc.
Craciunul meu a fost unul romanesc, departe de tot ce promoveaza filmele.
In seara asta, asteptand trenul in gara de acasa, admiram lucrurile din jur. Nu era nimic schimbat, ci doar ceva mai degradat si mai multa mizerie. Nici un fulg de nea, totul arata ca o zi de toamna tarzie. Poate in sufletele noastre ne bucuram ca e liber si petrecem cu cei dragi, insa realitatea nu s-a schimbat...ne asteapta sa o imbunatatim. Asta mi s-a parut o imagine contrastanta cu tot ce am vazut la tv in ultimele zile(petreceri, muzica, filme cu Craciun).

PS! Un Multumesc din suflet mamei mele, care a gatit si astfel m-a lasat sa mai copilaresc.

PS! Si daca va simtiti stresati de mersul la rude, de dat cadouri, etc....nu va faceti griji. Nu e nimic anormal. Sunt reactii perfect normale, nu sunteti obligati sa va inscrieti in anumite tipare...cel putin asa spunea o doamna psiholog azi la tv.

Un comentariu: