duminică, 25 septembrie 2011

NU violentei!

Nu pot explica de ce. Se pare ca unele persoane sunt mai norocoase decat altele si se nasc in familii echilibrate unde violenta e un cuvant necunoscut. Acelasi noroc l-am avut si eu. Insa nu traim intr-o lume perfecta, iar violenta in familie e un fenomen real si frecvent. La noi chiar exista niste "vorbe de duh" cum ca "bataia e rupta din rai", "eu te-am facut eu te omor", etc.
Cei de la Acasa tv organizeaza o campanie "Durerea nu e iubire",de strangere de semnaturi pentru inasprirea legislatiei impotriva violentei in familie. Violenta in familie se manifesta asupra tuturor membrilor ei: sotie, copii, parinti, bunici, sot, nepoti, etc. Impreuna  putem cere o lege care sa pedepseasca violenta si sa apere victimile ei. Atasez mai jos link-ul catre petitie. Nu dureaza decat cateva minute pentru semnarea petitiei, insa cred ca toti merita sa fie protejati in familie.
http://durereanuesteiubire.acasatv.ro/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu