joi, 15 septembrie 2011

Hotul de umbre

Asteptam de anul trecut traducerea acestei carti: Hotul de umbre de Marc Levy. Sunt fana Marc Levy, trebuie sa recunosc.
E o carte emotionanta despre prietenie, relatia cu parintii si evolutie. Mi-a amintit de copilaria fara grijile de adult, de cautarile inevitabile incercand sa inteleg lumea in care sunt (cine sunt? dar de ce?), de prietenie si responsabilitatile fata de prieteni, de viata asta care uneori bate filmul, etc.
Personajul principal, un copil, observa ca mama lui se relaxeaza si ii poate trece supararea dupa o partida de shopping. Insa nu intelege cum o poate relaxa cumpararea unor legume si a unor ciorapi. Amuzant!
E interesanta ideea cartii...furand umbra cuiva copilul putea afla secretele persoanei respective...o intelegea mai bine, o putea ajuta.
Superba! Iti creeaza o senzatie de calm, caldura, umanitate...sau poate mi-am pierdut eu niste repere?!

Imi place modul lui Marc de a-si promova cartile. Mai sus e un link catre anuntarea acestei carti.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu