duminică, 14 august 2011

"Nunta muta"

Nu pot spune ca sunt fan filme romanesti. Descriu realitati pe care le stim sau despre care am auzit sau mi s-au povestit.Cred ca vad lucrurile preconceput, la fel cum toti, dupa '89 eram innebuniti dupa produsele din occident. Abia dupa multi, multi, multi ani ne-am dat seama ca produsele noastre erau mult mai bune. Dar...opa! am distrus tot!...nu mai avem fabricile alea care sa produca ce ne placea. Deh...asa ne trebuie daca suntem fraieri si am crezut ca tot ce e romanesc e de "cacao".
Sa revin la filme. Astfel nu am vazut decat cateva din filmele romanesti care au luat diverse premii. Din aceeasi categorie e si Nunta muta. Nu stiu ce imi veni sa il vad intr-o seara. E senzational! Trebuie sa il vedeti.O capodopera, simboluri gandite in cele mai mici detalii si un final reusit!
Mie filmul prezent mi-a adus aminte de nunta lui Kusturica din "Pisica alba, pisica neagra", accentuate fiind elementele de umor negru. E o imbinare ciudata intre obiceiuri, dragoste, sentimente, saracie,  istorie care intra cu bocancul in viata oamenilor si drama.
Ironica e viata asta uneori...!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu