joi, 11 august 2011

Fara cuvinte

Se intampla sa fiu intrebata daca am mai scris pe blog. Recunosc ca ma bucura faptul ca cineva citeste ce scriu, in acelasi timp imi zic sa imi gasesc cateva momente si pentru a scrie. Acum, stiti, ca nu toate zilele sunt linistite si relaxante; mai sunt si zile agitate in care nu ai timp nici sa respiri. Raman fara cuvinte.
Melodia din link-ul de mai jos ma inspira in aceste momente. Am descoperit-o pe Adele datorita Andreei.(Multumesc)
 M-a cuprins nostalgia. Tocmai am vazut filmul Coco avant Chanel - Coco Chanel. E un film emotionant, frumos si interesant.
 De curand am vazut pe piata o carte cu biografia lui Coco Chanel. Mi-am zis ca trebuie sa cumpar cartea si sa o citesc, dar pana acum nu am reusit. Asa ca vazand in seara asta link-ul cu acest film pe net, mi-am zis "de ce nu".
Bine, recunosc, imi plac parfumurile. Nu sunt o fana parfumuri Chanel; Chanel Alure sau No5 mi s-au parut cam prea tari.(asta e un detaliu pentru cunoscatori...obsedati de parfumuri). Nici nu cred ca mi se potriveste. Insa viata lui Coco Chanel mi s-a parut interesanta.  Cumva e legata de titlul acestui blog "The sky is the limit". Sau mai bine zis nu e nici o limita in calea imaginatiei. Iar viata nu e numai alb sau negru, e gri, e asa cum ne-o facem ca sa ne indeplinim visele, uneori e asa cum ne-o influenteaza cei din jur,..fara cuvinte.
Un film superb in franceza. Tres agreable!







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu