marți, 30 august 2011

Costinesti

Nu stiu daca s-au schimbat foarte multe. Din cate am inteles s-au construit mai multe hoteluri, pensiuni, etc. Plaja e pe jumatate ocupata de sezlonguri. Pe plaja gasesti tomberoane pentru gunoi si pentru reciclat. Asta mi s-a parut interesant, desi in unele locuri erau doar alea de reciclat si eu vroiam sa arunc gunoi menajer. Mi s-a atras atentia ca vreau prea multe.
Nisipul era plin de mucuri de tigara, iar mici maldare de gunoi (pet-uri, cutii bere, etc) puteai sa vezi cam peste tot. La un moment, un pusti strangea mucurile si incepuse sa construiasca o cetate cu zid de aparare.
 Dimineata puteai vedea ca s-a facut curat pe plaja, dar cred ca lipseste educatia.
Nu am auzit manele si asta a fost un punct bun.
Mancarea? Nimic deosebit la acest capitol, standard: multe mancaruri bazate pe cartofi si carne gatita in diverse variante, cateva ciorbe, prajituri, etc.  Preocuparea era sa ti se ofere diverse meniuri si oferte, decat sa faca mancare de calitate.
Mai usor gaseai sa cumperi bere decat o cutie de lapte sau un iaurt. Hai sa il trec la aspecte pozitive. :)
Cred ca am vazut vreo 2 caini prin statiune (ceea ce e foarte putin), insa in gara erau vreo 6. Gara? Si aia de la bunica, de la tara arata mai bine decat cea din Costinesti. Nu se anunta sosirea trenului in statie si nici plecarea lui.(la bunica se anunta)
A fost un conflict cu niste tigani pe plaja iar cei de la salvare si politie au ajuns foarte repede.
Suvenirurile la vanzare erau chiar interesante. Aveai de unde sa alegi.
In concluzie, daca nu ar fi marea, ai muri de plictiseala.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu