duminică, 21 august 2011

Muzeul militar 2



Am facut o a doua vizita la acest muzeu. Am postat si poze pe facebook. Am vizitat sectia de uniforme. Merita vizitata. Vezi uniformele armatei romane de-a lungul timpului. Mi s-au parut interesante pozele expuse, parca iti dau un overview din atmosfera trecutului.
In aer liber sunt expuse diverse tancuri, rachete, etc. Nu sunt intretinute prea bine. Unele sunt mancate de rugina. Ok, sunt scoase din uz, dar asta nu inseamna ca nu trebuie ingrijite. La un moment iti piere cheful de a te uita la fiecare. Deci un punct in minus.
Intre timp s-a deschis accesul si la sectia de aviatie. Eu zic ca se putea mai bine. Nici spatiul nu e foarte mare asa ca e de mirare ca au putut baga acolo 2 avioane, un elicopter si altele mai mici. Important e ca poti vedea capsula cu care am fost in cosmos si afli mai multe informatii despre acest eveniment.
Un costum de astronaut poate fi de asemenea admirat. Costumul imi aminteste de clipul "Tot mai sus" al celor de la Guess Who, de pustiul care se plimba prin casa in ceva ce seamana a costum de astronaut.
Interesant e si modelul de aparat cu care a zburat Aurel Vlaicu. Ceva ce seamana a bicicleta cu aripi. Ce descriere plastica si la mine! Daca as avea un copil l-as duce intr-o vizita la muzeu.
Bine i-as zice sa nu puna aripi la bicicleta. :)

Totusi e un muzeu ce merita vizitat, indiferent ce sectie v-ar placea mai mult( aviatie, uniforme, arme, dacii si romanii, etc).


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu