duminică, 17 octombrie 2010

Spaga sa traiasca

Cateva zile nu am avut caldura la serviciu, deoarece desi aerisisem caloriferele ceva se intamplase pe coloana. Credeti ca problema s-a rezolvat de la sine? Nu. A fost nevoie ca mai multe persoane din bloc sa il sesizeze pe administrator. Nu inteleg? Nu era de ajuns ca cineva a semnalat problema?
Intr-un final vine un domn ( sa fiu politicoasa) de la Radet rezolva problema si vine sa verifice daca caloriferele sunt calde. I-am zis ca trebuie aerisite si l-am intrebat daca el se ocupa de asta. Mi-a zis ca nu se face chiar asa, adica in traducere libera fara spaga nu se face. Intre timp il suna si seful sa vada pe unde e si de ce intarzie.
Noroc ca avem niste calorifere noi care pot fi usor aerisite. Asa ca i-am spus ca de operatiunea asta se va ocupa seful ca oricum el le-a desfundat si cu un an in urma. El imi replica " Stiti, nu se face chiar asa ca riscati sa nu se mai incalzeasca...bla, bla."
Eu: " Bun, atunci cum se face? Pe unde le aerisiti?" In gand" asta ma ia de fraiera si doar parul meu nu e atat de blond. Sau poate pentru ca nu sunt barbat se gandeste ca sunt usor de fraierit?
El, razand: "Nu pot sa va spun, nu e atat de usor."
Eu: "Bine. Lasati, se ocupa seful. El decide", In gand " ce vrajeala, parca ai zice ca el a inventat caloriferul. "
Dupa ce a plecat am aerisit caloriferele cu o colega, 10 minute ne-a luat. Sunt "incantata" cand cineva vrea sa ma fraiereasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu