joi, 14 octombrie 2010

"Daca crezi ca in Romania e naspa, atunci iti recomand sa vizitezi Cairo"!!!

Vorbele acestea mi le-a spus o prietena care a vizitat Egiptul de curand. Chiar nu am crezut-o pana nu am vazut pozele. Ma gandeam " hm cat de rau poate fi?". Mai auzisem ca ei sunt exact cum eram noi in anii 90, mai saracuti, mai corupti, mai multa mizerie, etc. Dar totusi cat de rau poate fi? Va las sa vedeti pozele.
Cica daca ei si-ar aranja casele pe dinafara ar plati niste taxe suplimentare. Care o fi logica?
Din cate mi-a povestit,e o tara saraca, unde vezi multe masini de mana a doua. Rar poti vedea o masina de lux. Daca ma gandesc bine, am vazut mai multe masini de lux in Romania decat in Elvetia. Oricum noua ne placem sa epatam cu ceea ce avem asa ca nu stiu cat de relevant este. Acum daca ne uitam si prin tara, nu numai in Bucuresti,o sa vedem salarii foarte mici, unele reduse cu 25%.Orase fara activitate economica, deci slabe sanse sa iti gasesti un serviciu. Deci in traducere libera = saracie.





Oricum, chiar daca la altii e si mai rau asta nu ne incalzeste cu nimic. Se spune ca nu trebuie sa te compari cu cei mai slabi ca tine.
Mi-au povestit ca Nilul era murdar, mirosea si se vedeau gunoaiele aruncate. La capitolul acesta si la noi e cam la fel cu unele ape. "E foarte greu" sa reciclezi. Cred ca daca pe noi nu ne-ar fi obligat UE sa reciclam nu am fi facut nici un pas in acest sens.
Pacat ca "efectul de turma" nu se impune si atunci cand trebuie sa facem ceva bun. Inca asteptam sa ne pice ceva din cer. Dar despre "personnes de moutons" si "para malaiata in gura lui natafleata" povestesc data viitoare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu