sâmbătă, 9 octombrie 2010

Ce apreciem?

Ne ciondanim, ne certam, nu mai vorbim, suntem egoisti, declaram razboi, etc. Nu prea stim cum sa ne rezolvam conflictele cu cei din jur sau macar sa spunem ce vrem. Abia in momentul in care persoana draga nu mai e langa noi, posibil, ne dam seama ca daca am fi facut un mic efort am fi rezolvat situatia. Vad destule cazuri in jur, dar s-ar putea sa faci mai mult rau sa ajuti atunci cand nu ti se cere. Cred ca vi s-a intamplat sa dati un sfat si acesta sa fie prost inteles.
Oricum multumesc tuturor celor care mi-au dat un sfat, desi nu l-am cerut. Sfatul acela de multe ori "mi-a deschis ochii". Poate au fost si lucruri care nu mi-a placut sa le aud, dar ce nu te omoara te intareste.
Uneori suntem suparati ca nu ni se raspunde la sentimente, dar poate ca nu suntem intelesi. Nici nu luam in considerare si posibilitatea aceasta. Analizam fiecare cuvant care ni se pare ciudat. Toti trebuie sa fie ca noi. Cum de au tupeul sa gandeasca diferit?
E si mai fain cand analizam oamenii dupa aparente. Mi s-a intamplat de foarte multe ori sa ma inteleg foarte bine cu oameni care la prima vedere mi-au facut o impresie proasta sau care mi s-au parut inabordabili.
Va doresc sa intalniti cat mai multi Oameni.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu