joi, 28 octombrie 2010

A mai trecut un protest


Ieri am admirat oamenii care mergeau pe la Piata Unirii catre Piata Constitutiei. Protestul si numarul lor ne-a atras atentia. Era urat si batea vantul, nici un caine nu-ti venea sa il lasi afara. Citeam ziarele si vedeam ca anunta 30 000 de oameni la protest!!! Surprinzator! Doar atat? Noua ni s-a parut ca erau mult mai multi, dar poate asta a fost inca o tentativa de a minimaliza actiunea.

Posibil ca atunci cand ai destui bani nu poti sa crezi ca un salariat nu poate trai cu 600 RON. Sunt prea multi angajati la stat? Dar cine i-a angajat? Mama? Eu? Mda...ne-a luat prin surprindere, ca multe altele.

Totusi ma intreb, de ce abia acum au manifestat mai multi oameni? Sa fie faptul ca liderii sindicali de la anumite partide s-au descis sa protesteze?

As incerca sa compar toata situatia cu "Prostia omeneasca" a lui Creanga. Din cate imi amintesc, femeile din poveste se plangeau de iminenta pericolului, chiar daca nu gaseau solutie. La noi se pare ca nici macar nu au fost in stare sa protesteze, pe principiul "ce fac toti, fac si eu!"

Pacat! Si mai vrem un tineret cu initiativa. Acesta de la cine sa invete? De la parintii care nu pot sa isi apere drepturile?!!!

Apropo de asta, cand eram in clasa a 4, asta inainte de '89, profa de muzica ne-a zis ca spera ca noi sa o ducem mai bine, caci ei au fost o generatie de sacrificiu. Bun, dar viata ta cine ti-o mai da inapoi? Adica, stai, acum fac parte din generatia de sacrificiu, dupa ce mor vad eu ce mai fac.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu