duminică, 2 februarie 2014

Sa ne jucam

Zilele acestea friguroase mi-au adus cheful de a picta. A trecut ceva timp, mai bine zis, au trecut ceva ani, multi, foarte multi de cand nu am mai pictat. In liceu exersam mai mult. Cred ca abia acum vreo 3 ani, la un team-building am pus ultima oara mana pe o pensula.
E uimitor cum trecerea asta rapida a timpului si goana nebuna dupa diverse lucruri ne fac sa ne indepartam de ceeea ce ne place. Mereu apare ceva mai important si ceva mai urgent de facut.
Tuse, acuarele, creioane, tablouri, tehnici de pictura, apa, pensule, munca si rezultatul final...atat de frumos si totusi atat de departe. Parca a trecut o vesnicie de atunci.
Saptamana trecuta am ajuns intr-un magazin din Varsovia, iar Ioana mi-a aratat ca sunt niste tablouri de pictat. Ne-am uitat la ele. M-au incantat, mai ales ca iti dau si panza, pensule si acuarele. Practic ai totul numai cat trebuie sa pictezi. Am avut de ales intre un peisaj si un vas cu flori si fructe. Am optat pentru peisaj.  Acum...trebuie sa ma si apuc de el. Insa mai aman cateva zile inceperea lui, pana termin altceva.
:) E ca o prajitura buna pe care o ai in frigider si care stii ca te asteapta acolo.
Abia astept sa am un pic de timp si sa ma apuc de treaba. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu