miercuri, 19 februarie 2014

"Mie imi place de nu mai pot...."

Tot la metrou, trecand prin pasajul de la Unirii vad reclama cu Mihaela Radulescu la iaurtul Danone. Arata bine nimic de spus, insa nu cred ca fizicul acela si l-a format mancand iaurt. Da…am citit declaratiile ei…ca nu e nevoita sa minta referitor la ceea ce mananca si ca iubeste iaurtul “ de nu mai pot”. Lucrurile nu sunt atat de simple … sau poate ca sunt. Omul vede un produs…vede ca ii face reclama o persoana pe care o admira si atunci cumpara produsul. Scurt, clar si cuprinzator. Cate persoane din tara si-ar dori sa arate ca Mihaela? Cate si-ar dori sa fie ca Nadia?  Pentru a ajunge ca ele nu e nevoie sa consume iaurt (vezi efectele nocive in  Studiul China si alte articole referitoare la consumul de lactate) sau margarina (aici o parte din lumea presei s-a sesizat….nu e sanatos sa mananci margarina). Insa intr-un anumit loc din creierasul fiecaruia se face o asociatie…mananc iaurt o sa arat ca M.
De ce mi-am amintit de reclama asta? In week-end am deschis frigiderul de la mama de acasa. Ea nu e un fan de lactate. Cand eram mai mici doar eu cu fratele si tatal meu ne bateam pe laptele cu taietei, budinca, etc. Ei bine in frigider erau 10 iaurturi mici de la Danone. Dap…exact de alea verzi la care le face reclama.
Eu: “mama, dar de cand ai inceput sa mananci iaurt?!!!!!” am luat-o asa mai diplomat
Mama: “Ah, pai am luat si eu ca e sanatos sa mananci seara cu niste seminte de in; e mai usor asa”.
EU: hm….aha

In gand mi-am zis , ca prea mare coincidenta intre marca de iaurt ce e in frigider si reclama de la tv. Daca chiar vroia s amanance mai usor putea sa cumpere si alte marci de iaurt. Concluzia e clara….traiasca reclamele.

Un comentariu:

  1. M-a amuzat postarea ta cu mama care a devenit consumatoare de iaurt, pentru ca asta mi-a amintit si de mama mea. Nici ea nu manca prea mult iaurt cand eram eu mica (dar, deh, n-as putea spune daca era optiunea ei sau faptul ca pe vremuri iaurtul se vindea dupa indelungi cozi, se scula saraca de la 5 dimineata vara iarna si statea la coada o ora inainte de deschiderea magazinului din colt, doar sa avem eu si sora mea un iaurt pe masa). Asa ca pt ea...daca mai ramanea...ca se dadeau cu portia. Sa ajunga la toti.... Ea spunea sa mancam noi, eu si sora mea, ca suntem mici si avem nevoie de calciu. Acum...la fel, cand o vizitez, dintr-o data frigiderul ei e plin de iaurt. Ea prefera tot Danone, iaurtul cu fructe e pe gustul ei, desi o mai sicanez si-i spun ca parca e copil. Dar pe mine nu numai ca nu ma deranjeaza asta, dar chiar o sustin. Stii cum s-a ajuns la concluzia ca iaurtul este un aliment sanatos? Era unul din principalele alimente consumate de bulgari, tara in care se inregistrau frecvent depasiri ale duratei medii de viata (si peste 100 ani). Asa ca din punctul meu de vedere, pentru mama care are o varsta, nu poate fi decat o bucurie....sper ca astfel sa o am cati mai multi ani alaturi de mine. Chiar eu ii cumpar iaurturile, de multe ori ii fac cumparaturi pentru ca eu am masina si imi este mai usor asa, merg la hipermarketuri mai ieftine. Cat despre reclama la Danone, eu stiu asa, cu cat compania este mai mare, cu atat controlul sanitar este mai drastic. Asa ca prefer sa stiu ca mama mananca un iaurt curat, mai sigur (cu siguranta mai curat decat cele cumparate in anii copilariei mele, cand nici capacul nu se aseza bine pe borcan si i se mai varsau in sacosa...). La varsta ei nu mai are imunitatea unui tanar si prefer sa stiu ca ea consuma un iaurt bine controlat. Ma bucur ca n-a fost nici macar o zi in spital, si are o varsta. Cat despre Mihaela Radulescu si reclama Danone, mama, la varsta ei nu mai spera sa arata ca ea...))) dar nici nu cred ca ar cumpara un iaurt daca o marca si-ar pune un septuagenar zbarcit in reclama. Toti speram sa aratam mai bine, indiferent de varsta, nu? Au si mamele noastre dreptul ei de a visa, nu?

    RăspundețiȘtergere