joi, 30 mai 2013

Unde sunt?

In seara asta mergeam cu metroul spre casa si imi plimbam ochii prin tren. Erau oameni de toate conditiile materiale, unii mai bine imbracati, altii mai prost imbracat, unii mai ingrijiti, alti mai neingrijiti, unii mai slabi, atlii mai grasi.. Atentia mi-a fost atrasa de cei care erau mai bine imbracati. Erau fain asortati, bunul gust era evident, aveau si ceva gadgeturi de ultima generatie...ca in reviste. Un gand imi da tarcoale: " Ce fain arata. Exact ca in reviste. Unde sunt? Pai intr-un metrou, in Bucuresti, in Romania. Mda, Romania...o tara pe care altii nici nu o cunosc sau poate o stiu ca o tara de lumea a 3 a, din estul Europei. No, las' ca nici romanii nu gandesc mai bine de ea asa ca sa nu ne crizam cum ne considera altii. Si totusi...ce oameni faini are si ce talentati sunt. Nu radeti!
Imi trec prin minte toti oamenii pe care ii cunosc si talentele lor. Si ma intreb de ce suntem asa demoralizati si ne desconsideram ca tara?
Mda, cred ca omul face diferenta. Poate la noi este o delasare generalizata. Altul sa faca nu eu; altul sa fie punctual la serviciu, nu eu; altul sa isi faca treaba in mod serios, nu eu; tot mereu altul.
Si totusi omul poate face diferenta. Vezi filmuletul din link-ul de mai jos. E o poveste frumoasa si interesanta, care arata ca omul cu sclipirea din mintea lui poate imbunatati lucrurile chiar si in medii in care ai zice ca nu exista nici o sansa de reusita. E exact ca in vorba aceea: un pas mic pentru om, un pas mare pentru omenire. E un pas inainte spre evolutie.
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu