duminică, 19 mai 2013

Michael Bolton

Acum multi ani, cand eram in generala, ascultam melodiile unui barbat frumos cu parul lung...era Michael Bolton. Poate va mai amintiti: How Am I Supposed to Live Without You, Can I Touch You There, To Love Somebody,                           To Love Somebody - Michael Bolton       Gandindu-ma la muzica de calitate pe care o voi asculta mi-am dorit sa merg la concertul lui. Astfel joi seara m-am bucurat sa ascult unele dintre melodiile lui cele mai frumoase si in plus putin jazz, putina opera, un duet, muzica de calitate. A fost o voce live care a sunat bine si m-a impresionat. Poate fiind obisnuita cu diversele personaje de la noi care se prefac ca sunt cantareti/cantarete am apreciat si mai mult spectacolul oferit.
Timpul a trecut, iar Michael Bolton a ajuns la 60 de ani.  Arata inca bine pentru varsta lui, insa in acelasi timp imi dau seama ca si pentru mine a trecut timpul. Cumva ascultand live un star din copilaria mea imi dau seama ca si eu ma indrept spre maturitate, ca sa nu spun altceva.
 
 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu