sâmbătă, 11 mai 2013

Steaua-Dinamo

Aseara au jucat Steaua cu Dinamo pe National Arena. Am aflat de acest meci pentru ca m-au anuntat doamnele de la cabinetul stomatologic sa plec mai devreme ca sa nu intarzii la programare. Cabinetul e la 3 minute de stadion si e foarte aglomerat. Ok, imi imaginam ca vor fi multi suporteri si ceva jandarmi...cat de aglomerat poate fi? 
Ajung in zona si de la metrou Piata Muncii  ma duc spre tramvai. Deja de la metrou erau politisti si cred ca si jandarmi...zic cred ca pentru ca aveau niste aparatori pe ei...picioare, brate si abdomen...parca erau pregatiti de razboi.
Iau tramvaiul si ajung la stadion...pe tot bulevardul de la metrou pana la stadion erau multe masini de politie si de jandarmi, politisti ce dirijau circulatia la fiecare intersectie, multi suporteri, galagie, claxoane, agitatie, separatoare intre trotuar si bulevard, etc. Era 18.30.
Pe la 19.15 am terminat treaba la stomatolog. Se auzea de afara si mai multa galagie. Si totusi de la cat incepe meciul?
" Ah incepe de la 21.00, dar e asa de pe la 17.00. E meci important de sunt atatia suporteri si politie."
Ajung in statia de tramvai, ocazie cu care pot observa comportamentele celor din jur. Politia pare bine organizata (unde e un grup de suporteri sunt si 2 politisti; in plus se circula bine pe bulevard), si mai multi suporteri merg spre stadion, unii sunt cu steagul Steaua...feeeling-ul meu imi spune ca va bate Steaua (au antrenor bun si fotbalisti mai buni), cei de la volan asteapta la treceri sa treaca suporterii (nu aud claxoane...cum se intampla dimineata...probabil sunt resemnati), unii suporteri se simt mai "importanti" astfel ca nu prea se grabesc sa traverseze, chiar de vine tramvaiul sau ambulanta. Se simte agitatie si neliniste...miza e mare, cel putin pentru Dinamo...vor puncte.
Ar trebui sa merg si eu la un meci de fotbal...next time. O sa imi iau si aparatul foto.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu