vineri, 24 mai 2013

Mamici cool


Vorbeam intr-o zi cu fetita de 4 ani a unei prietene si ii spuneam ca o melodie care ne place noua e difuzata des la TV asa ca avem toate sansele sa o mai ascultam. Imediat au venit si intrebarile ei: Dar ce inseamna difuzat? Ii explic si imediat ma intreaba "Dar ce inseamna des?" Hm...uitasem sa imi upgradez vocabularul ca sa ne intelegem.
Aceste lucruri mi-au venit in minte cand am citit un articol intitulat "Cele mai cool mamici din Romania". Deja ma facuse curioasa. Vroiam sa vad ce inseamna a fi mama cool. Inca nu am copii asa ca...ma gandeam si eu cum ar trebui sa fiu ca sa devin o mama cool. Sper ca nu considera ca o mama e cool doar daca sare cu parasuta si mai practica nush ce alte sporturi periculoase!
Hm dezamagire totala. Doar Antonia si inca vreo 2 cantarete sunt mamici cool...adica sunt tinere, arata bine si se imbraca cool...ok se drege busuiocul si mai zice articolul ca sunt si responsabile. La final vine si cireasa de pe tort: Maya, Nicholas şi Antonia sunt foarte norocoşi să aibă mame atât de tinere, frumoase şi în pas cu moda." Mai sa fie ce vrajeala de articol de 2 lei...ca sa nu vorbesc urat la atata falsitate , ipocrizie si manipulare. Daca stau sa ma gandesc deja suna a discriminare...daca nu esti tanar/a deja nu mai valorezi.
Pai...cu asemenea articole ce sa zic. Persoanele acestea care se dau ziaristi si stiristi scriu si spun o gramada de lucruri ce schimba mentalitatea oamenilor in rau. Dar ce conteaza atata timp cat ratingul e bun. Apoi vine un timp cand rata de promovabilitate la BAC scade...si incep sa se crizeze, sa se planga "Vai invatamantul romanesc e prost , e etc."  Responsabil pentru educarea unui copil nu e numai statul ci si parintii, rudele, mediul in care traieste...deci si presa, tv, muzica, etc.
Deci dupa articolasul acesta nu am nici o sansa sa fiu cool...nu cant, nu sunt atat de tanara ca tipele alea si nici in pas cu moda...desi as putea sa spun pana la batranete ca am 21 de ani. Ma intorc la treaba mea zicandu-mi ca fiecare are dreptul sa alerge dupa ce himere vrea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu