vineri, 23 martie 2012

Extaz

Am facut cadou de 8 martie 2 bilete la Spiritul de familie, la Teatrul de comedie. Vazand cine joaca m-am gandit ca e o piesa buna motiv pentru care am si luat biletele.
Pe 9 martie intreb: " hei si cum a fost piesa?"
Raspuns: " e misto, merita sa o vezi".
Hm...daca a zis ca e misto in seamna ca i-a placut. Cred ca e o piesa buna; o sa imi cumpar bilet. Asa ajung sa vad miercuri piesa.
Ce credeti? Misto? Nuuuuuuu! Nu e de ajuns pentru a descrie sentimentul final. A fost senzationala!!! Mi se pare cea mai buna piesa de comedie pe care am vazut-o pana acum. E regizata de Radu Beligan. Am ras cu lacrimi, am privit cu atentie si suspans, au fost multe rasturnari de situatie, actorii au jucat superb incat am avut senzatia ca fiecare e exact ca personajul interpretat.
Pe scurt este vorba despre o reuniune de familie care se transformă într-un scandal ce loveşte trei cupluri. Trei fraţi şi soţiile lor sunt condamnaţi la scandal de frumoasa Thalia, simpatica secretară a lui Francky.  Toţi cei trei soţi sunt disperaţi la aflarea veştii că Thalia se va afla printre invitaţi. Cu atât mai mult cu cât aceasta e cam slobodă la gură iar nevestele sunt nişte scorpii cu orgoliu de detectiv şi talent de investigator.
http://www.comedie.ro/spectacol/spiritul-de-familie
Trebuie sa vedeti piesa...alt detaliu nu va mai dau.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu