sâmbătă, 10 martie 2012

Primavara


 In decembrie eram suparati ca vremea era de toamna tarzie. A venit Craciunul si a venit si Revelionul si pic de zapada nu a fost. Deja ne vedeam in primavara. A venit ianuarie si a venit iarna cu zapada si frig sa ne ajunga si pentru decembrie. Am zis frig? Scuzati! Vroiam sa zic ger si vant. Brrrrrr!
Nu am mai vazut atata zapada de ceva timp. Copaciii inghetati si sunetul zapezii sub picioare imi aminteau de poeziile si povestile din copilarie.
A venit si 1 si 8 martie. Vreo schimbare? Nu. La fel de frig...dar macar stiu ca primavara e aproape.
 Astept sa vina primavara aceea adevarata, cu inverzitul ierbii, ghiocei, soare si caldura rezonabila si pomi infloriti si plimbari in Cismigiu si aer curat de dimineata. No...macar atat sa visez si eu intr-o sambata dimineata cand imi beau cafeaua si ma uit pe geam.
Si pentru ca visam la ceva frumos va recomand o piesa de teatru de la Teatrul de comedie: Spiritul de familie.
Have a nice week-end! sau pe romaneste: Sa aveti un sfarsit de saptamana placut!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu