vineri, 24 februarie 2012

Capcane

Incerc sa ma gandesc la ce inseamna capcana. Caut pe DEX si gasesc ca e un dispozitiv pentru prinderea animalelor in cursa. Mda...de cand cu zapada asta cam asa ma simt si eu.  Orasul asta ascunde capcane. Nu stii ce se poate ascunde sub un damb mare de zapada...e doar zapada, e o masina,  e un cos de gunoi, etc Nici in locurile unde nu e muntele de zapada nu e mai sigur...polei, balti, mizerie, carari ca sa mergi in sir indian. Admirand muntii de zapada, pare hilar! Da Doamne sa nu fie prea cald, asa zapada asta se va topi incet fara a crea inundatii si fara costuri suplimentare!
Bine, macar acum am "protectie" buna, adica bocanci in care nu intra apa, imi tin de cald si arata bine. Recunosc ca sunt ceva sechele de pe vremea lu Ceausescu. Si atunci stateam ca un animalut la coada ca sa cumpar ratia de paine (2 si 1/2). Amintiri din epoca de aur...ca epoca asta pe care o traim o sa...

2 comentarii:

  1. Ce fatalista esti uneori.. am citit o parte din posturile tale si sunt mult prea negativiste.. tinzi sa vezi numai jumatatea goala a paharului... dar scartaitul zapezei l-ai simtit? ai stat o secunda sa calci usor si sa te bucuri de el? In drum spre casa seara ai ridiacat capul sa vezi de curiozitate daca sunt stele pe cer?

    Fi mai optimitimista.. viata e frumoasa sa o traiesti, sa te bcuuri de ea...

    RăspundețiȘtergere
  2. E posibil sa ai dreptate...imi dau seama ca uneori serviciul ma face sa analizez lucrurile pe toate partile si sa ma gandesc ce poate fi imbunatatit.
    Am admirat copacii dupa "ploaia de gheata"...cum aratau, sunetul lor in bataia vantului. :)
    Multumesc de sfat!

    RăspundețiȘtergere