joi, 12 mai 2011

Voltaj...

Aseara am fost la concertul Voltaj. Pe toata perioada concertului s-a stat in picioare, s-a dansat si s-a aplaudat. Pe langa melodiile obisnuite am auzit si o piesa cantata la pian, un grup de fete cantand la vioara si acompaniind solistul de la Voltaj, bebelusele dansand, invitati speciali Horia Brenciu, Alex Velea, Mateo, etc.

Recunosc ca dupa concert eram ragusita si nu mai auzeam bine, dar a fost ....super!

Mi-a placut ca au fost foarte multi copii de 6-10 ani. In fata mea era o mamica cu pustiul de 6 ani ani. Cand aplauda ea, copilul urcat pe scaun aplauda si el; amandoi erau imbracati la fel.

Uite o trupa care poate sustine un concert live. Finalul a fost...20. Cine nu stie " ca la 20 de ani fara griji si fara bani'?


Un comentariu:

  1. Am uitat sa precizez ca la acest concert au cantat si Alex Velea si Grasu XXL. E ok Alex?

    RăspundețiȘtergere