vineri, 6 mai 2011

2%...cui?

Daca in alti ani nu ma interesa acest subiect, anul trecut am decis ca acesti bani sa mearga la SMURD. Nu vreau ca statul sa dea banutii acestia unor biserici (my little obesession) sau unor organizatii cu care nu sunt de acord.

Azi am completat formularul pentru ai da la Asociatia Orto CAD pentru Copii si Adolescenti cu Dizabilitati Locomotorii. Alegerea am facut pe baza email-ului venit de la o prietena (Paula). Ea cunoaste cazul unei fetite, Teo, care are mari probleme de sanatate si care este ajutata de aceasta asociatie. Aceasta asociatie a deschis un subcont pentru fetita. Am declaratia completata daca va intereseaza.

Mai nou am vazut ca banii se pot da si la asociatia de bloc, ceea ce mi se pare foarte ok. In felul acesta poti decide ca banii acestia sa fie folositi intr-un fel si pentru casa ta.


Voi cui dati acesti 2 %?

3 comentarii:

  1. Macar aici fiecare are optiunea de a alege, in rest...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nimanui. Sunt programator si sunt scutit de impozit :))

    RăspundețiȘtergere
  3. De ceva timp se impoziteaza si bonurile de masa,deci s-ar putea sa platesti impozit pentru ele. 2% din ele nu e mult, dar banii se strang leu cu leu.

    RăspundețiȘtergere