miercuri, 18 mai 2011

Frustrare...

Hm...un cuvant pe care nimanui nu-i place sa il auda. "Esti frustrat(a)! Eu? Noooooooo." Nu conteaza ca poate motivele mele de suparare ar fi adevarate, dar sa imi zica cineva asa ceva in nici un caz. E ca si in copilarie cand ceilalti copii iti spuneau ca te-ai ofticat. Mai tineti minte? Deci pentru copii e ofticat, pentru adulti e frustrat.

Un psiholog mi-ar zice ca ceva ma supara de scriu asta si pe blog. Cu siguranta acuma vad doar partea goala a paharului. Eh...imi trece.

Uneori te uiti la altii si vezi ce usor le ies lucrurile. Daca m-as gandi mai mult mi-as aminti ca si acolo tot munca e dar e doar mascata. Imi povestea fratele meu ca la prima ora de patinat pe gheata era increzator si doi incepatori au venit sa il intrebe cu se face ca se vede pe fata lui ca are experienta. :)

Uite asa si eu cu carnetul asta de condus, imi place sa conduc, dar fac prostii in trafic. Sa speram ca maine voi fi mai atenta. Cam asta e frustrarea mea momentan. La serviciu aveam o vorba cand nu ne iesea ceva din prima si trebuia sa repetam procesul: "mai bagam o fisa".

Are cineva retete contra frustrarii?

Un comentariu: